Jak szybko stać się bogatym?

Jak to jest być bajecznie bogatym? Pewnie nie raz ta myśl przemknęła Ci przez głowę.
I nic dziwnego. Codzienna kolorowa prasa, telewizyjne programy, możliwość podglądania miliarderów w mediach społecznościowych daje nam poniekąd wgląd w ich codzienność. Sama uległam medialnej presji i obejrzałam całą serię "Najbogatsi ludzie w Europie".

I może właśnie to pchnęło mnie do krótkiej refleksji.

Kiedyś w Internetach trafiłam na taki mem, w którym czołowe fashionistki pozują do zdjęć wrzucanych na Instagram z mikro porcją zieleniny na talerzu, po czym zjadają ogromnego hamburgera z frytkami zapijając puszką Coca -Coli.
Kto z nas nie podrasowywał swoich zdjęć wrzucanych na Facebooka i nie naginał nieco rzeczywistości niech pierwszy rzuci kamień.

Kolorowe i na pierwszy rzut oka bajeczne życie bogaczy też ma swoje drugie dno. Drugie dno, którego nikt nie chciałby pokazywać. Warto więc pamiętać o przewrotności powiedzenia, że "wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma".

Zastanawiam się czy dobrze się stało, że świat tak się skurczył i wygodnie siedząc w fotelach możemy podglądać życie innych ludzi. Z nieukrywaną frustracją wypowiadamy oskarżenia o wydawaniu ogromnych pieniędzy na buty, torebki, wózki, śpioszki, okulary znanych marek.
Tymczasem bogacze to jedna z bardziej sfrustrowanych i nieszczęśliwych grup społecznych!
W pogoni za pieniądzem, za jak najwyższą lokatą w rankingach najbogatszych zapominają o tym, co w życiu najważniejsze. Przecież wielu z nich od dawna nie musi pracować, a jednak wciąż deklarują pracę do późnych lat. Fakt, w przypadku jednych wynika to z pasji, w przypadku innych z niezdrowo napędzanej przez całe życie rywalizacji i pożądania posiadania "więcej". Szczerze wątpię czy ta druga grupa osiągnie kiedyś stan spełnienia. To bieg, który nigdy się nie kończy, a więc jak można poczuć się zwycięzcą?

Zamiast przeglądać profile innych ludzi,analizować ich sytuacje, zazdrościć cudzego życia - przyjrzyj się swojemu. Jesteś bogatsza/y niż Ci się wydaje. Wystarczy, że to docenisz!

Nasze szczęście, bogactwo, spełnienie zaczyna się w naszej głowie!
Przyznaję, że pieniądze są potrzebne i ułatwiają pewne rzeczy.
Nie wszyscy jednak mają miliony na kontach, za to wszyscy mogą być bogaci.

O bogactwie nie świadczy zasobność portfela , ale to kim jesteś i jak się czujesz ze swoim życiem.
Zamiast skupiać się na tym czego nie masz- doceń to co już osiągnęłaś/ osiągnąłeś. 
A jeśli chcesz więcej- uzbrój się w cierpliwość, konsekwencję i popracuj nad tym, a z dużym prawdopodobieństwem osiągniesz zamierzony cel!

Powtórzę się wymieniając to, co udało mi się osiągnąć, ale to jest właśnie moje BOGACTWO, którym chcę się chwalić!
Mam cudowną Córkę, upartego lecz czarującego Męża, troje oddanych Przyjaciół,fajną pracę, dwie zdrowe ręce, zdrowe oczy, pasję, niewielkie oszczędności, spokojne, skromne życie  i wiele marzeń, które powoli aczkolwiek konsekwentnie realizuję.
Mogę się obyć bez zasobnego konta - nie mogłabym jednak żyć bez całej reszty!

od biedaka do milionera



134 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Az nie wierze!
      Znowu pierfsza!!!😄

      Usuń
    2. A ja wierzę! Przyzwyczaiłam się ;PP

      Usuń
    3. Ja tez chyba zaczynam się przyzwyczajac ;pp
      A teraz wypadałoby posta przeczytać 😄😄😄

      Usuń
    4. Mela, bo Cię zdyskwalifikuję! ;P

      Usuń
    5. No co się czepiasz! Przecież przeczytalam!;pp

      Usuń
    6. To napisz streszczenie! ;P

      Usuń
    7. O bogactfie było, ze nie lubisz bogactfa 😄😄😄😝😝
      Teraz to mię pewnie wywalisz z pierwszego?!😋

      Usuń
    8. Ja bardzo lubię bogactwo!!!!
      Oblałaś! ;P

      Usuń
    9. Nie, no chociaz na troje nie zaliczyłam? ;pp

      Usuń
    10. Pała jak stąd do Afryki! ;P

      Usuń
    11. Żeby chociaż była taka jak stont do Lublina, to nie!...od razu do Afryki!
      Foch!

      Usuń
    12. Mela...to mój FOCH! 😜

      Usuń
    13. Chyba się zgubilam f tych fochach ;pp

      Usuń
    14. Ja też, ale na wszelki wypadek mój musi być na wierzchu ;P

      Usuń
    15. Niestety, mój tez 😝😝

      Usuń
  2. Ja mam jeden i puu synuf!😝😝😝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to puu przeważyło,Mela :)))

      Usuń
    2. Puu ze wzgledu na wielkość lokatora :)))

      Usuń
    3. Niebawem będzie całe dwa!!! Będzie się działo! :)

      Usuń
    4. Przecież to sama słodycz, więc się nie lękaj! ;P

      Usuń
    5. Tylko ta słodycz w nocy spać nie daje! ;p

      Usuń
    6. Nie chce być źle odebrana- ale wyśpisz się po śmierci ;P Tak mówi mądrość ludowa ;P

      Usuń
    7. To pięknie! Kiedy mi się chce teraz!

      Usuń
    8. weź red bulla- ponoć dodaje skrzydeł i spać się odechciewa ;)

      Usuń
  3. Mela to chyba z automatu wskakuje na pierwsze miejsce:)))
    Albo z racji bogactwa:)))) Lepiej mieć bogatego kumpla niż biednego:pppp

    Ale drugie miejsce to też o bogactwie świadczy c'nie? :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo :)) chociaz nie wierze w przypadki, to jakoś zawsze tak "przypadkiem" wyjdzie :))

      Usuń
    2. Margo, drugie miejsce to przecież srebro!!! A na srebrze podobno da się zarobić! ;)

      Usuń
    3. mnie też się to wydaje wysoce podejrzane!!

      Usuń
    4. Musiała wyjechać na chwile ;)

      Usuń
  4. denerwuje mnie, jak kogos oburza że bogaci ludzie kupuja majtki po sto tysięcy
    a niech kupują! dzieki temu wiele osób ma prace

    a ja jak Ty, jestem szalenie bogata
    jakbym sobie mogła wymarzyć moja rodzinę to by własnie taka była:))

    i brąz!

    i weryfikacja:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wuasnie mnie ostatnio u Ciebie codziennie weryfikują! Nie wiem jakie przyjmują kryteria!

      Też mnie irytuje to wypominanie innym! Zarobili to wydają! Każdy może rozkręcić biznes i zarobić krocie!

      Usuń
    2. no, może nie każdy, ja raczej nie za bardzo :p
      ale tai jest świat i tyle

      weryfikancja jest zuem!

      Usuń
    3. Ja też jeszcze dochodowego biznesu nie rozkręciłam ,ale nie wykluczam, że kiedyś mi się uda ;P

      Usuń
  5. Wybacz Laila, ale poczułam się jak na wykładzie Josepha Murphy'ego😀
    I wcale nie chodzi o to, że się z tobą nie zgadzam. Po prostu takie miałam pierwsze skojarzenie:)
    Teże często sobie powtarzam jak ty, że w sumie to nie jest źle, ale wiem też, że nic nie pomaga jak nie masz czym za prąd zapłacić.
    A ludzi bogatych znam i szczęśliwych i bardzo nieszczęśliwych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znałam blisko tylko jedną bardzo bogata rodzinę
      byli szczęśliwy do momentu kiedy ich córka zachorowała na anoreksję
      i po 7 latach choroby popełniła samobójstwo..

      Usuń
    2. Sollet zainspirowałaś mnie do poszerzenia horyzontów o wykłady Murphy'ego :)

      Swoje sądy i zdania staram się opierać o swoje doświadczenia. Nie pochodzę z zamożnej rodziny. Zawsze było i nadal jest krucho z pieniędzmi. teraz nawet bardziej odkąd tata zachorował. Więc doświadczyłam takich sytuacji, o której wyżej w przykładzie napisałaś. Moje początki małżeństwa , kiedy źle zainwestowaliśmy pieniądze też wiązały się właśnie z takimi problemami. Było ciężko. I właśnie to zmobilizowało mnie do pracy nad poprawieniem swojego losu. Bo wydaje mi się, że jak ktoś chce to znajdzie wyjście z sytuacji. Samo rozpaczanie do niczego nie prowadzi. Mi osobiście bardzo pomogło taka myśl, że mamy siebie- a to już bardzo dużo :)

      Usuń
  6. Zawsze mowie, ze jesli ktos nie docenia tego co ma to napewno nie zasluguje na wiecej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w tym dużo prawdy!

      Usuń
    2. dokładnie!
      Jesli ktoś nie umie kolokwialnie, mowiąc wyzywić się za 1000 zł to za 10000 też będzie miał szans. Bo wiecznie mu będzie mało. Będą rosły tylko wymagania i brak gospodarności.
      Dlatego jak czasami mam więcej to cieszę się tym tak samo jak tym mniej i doceniam,że mogę coś więcej.

      Usuń
    3. Właśnie to "wiecznie mało" jest dla mnie takie trochę przerażające, ale łatwo temu ulec ..:/

      Usuń
    4. łatwo....i często nie można się temu oprzeć:/

      Usuń
  7. Nie podglądam ;P a może powinnam? ;)
    Jeśli mówimy o wielkim bogactwie, to nigdy się nie zastanawiałam, moje myśli ewentualnie krążyły w obrębie kilku miliomów i to w złotówkach :DDD Mam listę ( w głowie) komu bym pomogła, kogo zabezpieczyła, i kogo zabrałabym w podróż marzeń :)
    A tak serio, chciałabym, żeby ciężka, uczciwa praca była ZAWSZE godnie wynagradzana- tylko tyle!
    I zawsze warto docenić to, co się ma! Tak ogólnie. Ja zawsze w takich sytuacjach sobie myślę, agdybym tak urodziła się w...no właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój M. też rozkminia ile fundacji by wspomógł tymi milionami z Totolotka! ;)

      też bym chciała uczciwie zarabiać, ale to temat rzeka...na osobny post, bo dużo w tej kwestii niesprawiedliwości.

      Usuń
  8. A Lola to co sobie wyobraża??
    Się fcale nie pokazuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pokazuje, nie pisze...
      Nie kocha juz nas..😞
      Plakam

      Usuń
    2. Popłaczę razem s Tobą! Niech ma wyrzuty sumienia! ;P

      Usuń
    3. Jak fcale? Co notka jestem, najwyzej na weekend mnie fcina! ;)

      Usuń
    4. Weekendy jestem Ci skłonna podarować, ale brak nowych postów u Ciebie to już nie za bardzo! 😜😜

      Usuń
    5. Kazdy stary na poczatku jest nowy. ;)
      Bedzie w tym tygodniu. ;)

      Usuń
    6. Już zacieram rączki!! 👏👏

      Usuń
    7. Jutro polowa tygodnia
      (Przypominam jakby co)
      😝

      Usuń
  9. Przypominało mi się ze mam bogatego sfagra, tego od wina
    Ale jest zgorzkniałym facetem który kocha tylko siebie i swoje bogactwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej zachęciłaś mnie do tego jego wina! ;P
      Musi być z dobrego zbioru skoro bogaty!

      Usuń
    2. Czy ja wiem...raczej wontpie ;pp

      Usuń
    3. Nie wiem czy jesteś ekspertką w tym temacie! 😜

      Usuń
    4. No tak...to prawda ze mogę sie nie znać ;p

      Usuń
    5. Mela bo tacy ludzie,właśnie nie znają innego zycia,boją się innych ludzi.....ich swobody życia. Bogaty to musi pilnować tego co wypracował. Zatraca się i dlatego widzi tylko czubek swojego nosa:)

      Usuń
  10. Odnosząc się do tematu to nigdy nie zazdrościłam ludziom bogactwa. I mam wrażenie,że to bogaty nie umie rozmawiać z tym biednym. Tak samo bardziej wykształcony z mniej wykształconym. Piękny z mnie ładnym. To sa takie moje obserwacje. Oczywiście są wyjątki :) Znam osoby majętne,które sa bardzo emaptyczne i nie podkreślają swojej majętności. I to jest miłe. Znam tez takie,dla których to jest normalne i nie zwracaja uwagi,że kupuja buty za 1,200 zl a ja czółenka za 145zł ,ale ze skóry!!:)))
    Ale mam jedna koleżanke z liceum,która bogato wyszła za mąż i na kazdym kroku podkreśla to egzotycznymi wyjzadami,drogimi perfumami czy własnie wspomnianymi przez Rybenkę majtkami za 100 tysiaków:)))
    ale jest ale......jej zwiazek nie jest szczęśliwy.....wiec wole se majtki kupić w Lidlu i czuć się szczęśliwą i spełnioną.
    Jest jedna rzecz,której zazdroszczę ludziom, ale mówię o tym otwarcie:)))
    Są to piękne,równe białe zęby!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest czasem tak, że ludzie, którym brakuje pewności siebie maskują to właśnie takim eksponowaniem, choćby swojego bogactwa?

      też wolę majtki z lidla niż wyjść bogato za kogoś z kim nie będę szczęśliwa. Miłości za kasę nie kupisz.

      I gdzie kupiłaś czółenka ze skóry za 145 zł?? Też chcę! :)

      Usuń
    2. Laila chcesz czolenka ze skory?Zapraszam.Obiecuje duzy rabat😊

      Usuń
    3. Czekam😀
      Skorzanych jest duzo,tylko nie wiem czy Ci sie spodobaja😉

      Usuń
    4. Lailo do 200 zł naprawdę można już kupić spoko czółenka:)

      A ten rabat to tylko dla Laili,Martku?:))))

      Usuń
    5. Dawno czółenek nie kupowałam,ale teraz, od odnowiona, po operacji zrobię sobie prezent! 😃

      Usuń
    6. Margo,oczywiscie ze nie tylko:))

      Jak masz ochote to podam Ci adres sklepu w ktorym pracuje:)

      Usuń
    7. Podaj! Kto wie gdzie mnie wiatr zawieje? 😃

      Usuń
  11. I znowu madry wpis...Idac tym tropem to jestem mega bogata☺Mam meza uparciucha,ktorego kocham,syna o ktorym zawsze marzylam,mieszkanko ciasne ale wlasne i duzo tych bogactw na kazdym kroku.Najbardziej doceniam zdrowie,bo tego nie da sie kupic i ludzi bez ktorych nie potrafie zyc.
    I mam jeszcze cos cennego,czego nikt mi nie zabierze...wspomnienia.
    Milego wieczoru dziefczynki😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego Martek!
      Piontka! mam to samo bogactwo o Córkę większe:)))

      Usuń
    2. To Ty juz masz pelnie szczescia:)))

      Usuń
    3. Martek, jak słucham Twoich opowieści i oglądam Twoje zdjęcia to faktycznie - bijesz w oczy bogactwem :)

      Zapomniałam o wspomnieniach! A przecież to ważny element!

      Usuń
    4. Lailus,troche mnie juz znasz i wiesz,ze dla mnie materialne rzeczy maja male znaczenie.
      Wole kupic majtki w lidlu,zrezygnowac z nowej bluzki,a kazdego grosika zainwestowac we wspomnienia.
      Podroze to jedyna rzecz na ktora wydaje pieniadze,a czuje sie bogatsza.

      Usuń
    5. Mnie też podróże wzbogacają! To inwestycja z dużą stopą zwrotu!

      Usuń
    6. Przepraszam bardzo a gdzie Ty Lailo ogladasz Martka zdjęcia!!!!!!!????? się pytam???

      I fakt,wspomniennikt nam nie zabierze......nawet tych złych...;/

      Usuń
    7. Tak właśnie, muszę się zgodzić z Melą, mam specjalny Martkowy kanał na poczcie 😊

      Usuń
    8. MUSZĘ????!!!!!
      Czy kcem????

      Usuń
    9. Ojojoj!! Mela się sfochowała!! 😜😜

      Oczywiście, że chce!!! 😃😃

      Usuń
    10. Masz szczęście!!!
      Juz szlam z fochem pod pachom!😝😝😋

      Usuń
    11. kanałami się porozumiewacie?? :)) no pieknie!!
      a Wasze maile ma Laila,rozumiem? to ja napisze do Laili:))

      Martku, a daleko masz ten sklep od Katowic?

      Melu,na kiedy masz całego syna?;))

      Usuń
    12. Jestem w posiadaniu wszystkich maili, pisz śmiało! ☺☺

      Usuń
    13. Tak, bierz maile od Laili, Margo :)

      Cały Syn ma być w na poczatku sierpnia, mam nadzieje ze postanowi wyskoczyć z tydzień wczesniej jak starszy brat :))

      Usuń
    14. Margo bierz maila od Laili,albo wejdz na moj profil :)
      Sklep niedaleko Katowic:)-w Chrzanowie:)

      Usuń
  12. Ale mialam nadzieje, jak kilkauam na tytuu ze sie dowiem i to szypko. :P
    i juz wycionglauam renkem po te doraly na zdjenciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lola!!! Zostałaś przywołana na dywanik tam wyżej!!

      A dolary z walizki bierz! Wszystkie Tfoje!! 😃😃

      Usuń
    2. O Lola 😊
      Chyba dolary wywachala 😉😜

      Usuń
    3. :PPPP
      Idem sie w te dolary wcierac jak moj pies w dywan po obiedzie. :P

      Usuń
    4. To ja tesz idem.Moze bendom lepsze nisz balsam :P

      Usuń
    5. Wcieraj! Jeszcze drukarnią pachną! 😊

      Usuń
    6. Jak to?? To moje, gdzie sie tu fcierasz? :PPP

      Usuń
    7. No wez!Podziel sie z kozelankom:PP

      Usuń
    8. A nie????
      Na wózek, lozeczko, i co tam jeszcze czeba kupić ;pp

      Usuń
    9. Dobra, fcieraj, moze mam celulit wygladzi. ;)

      Usuń
    10. I wyszłi szydło z worka! Jak przyszło co do czego to o dolary z walizki negocjują! 😜😜

      Usuń
    11. Bo z nas takie maupy zachlanne😜🐵🐵🐵🐵

      Usuń
    12. Wiecie co....jeśli działa na cellulit to też chcę!! 😄😄

      Usuń
  13. Pamietam jak najblizsza i wtedy naprawde prawie jak siostra, przyjacilka starszej wyprowadziala sie na drugi koniec Stanow. Plakaly dziewczynki, plakalysmy my matki, ojciec nie plakal bo dostal taka oferte pracy, ze zara mial sobie kupic lamburgini i tylko to mu bylo w glowie. I bardzo za nimi tesknilysmy, a im tam bylo, bardzo, bardzo zle, bo to zadupie bylo i jak dziecko plakalo ze moze na pocieche Burger Kinga to okazalo sie, ze nie ma, ze ino jeden McDonald, a ich syn lubil frytki wlasnie z Burger Kinga. I plakali mimo, ze im sie powodzilo. A strasza dlugo bardzo tesknila. Wtedy mialam jak na dloni obrazek, ze ludzie, przyjazn, relacje z ludzimi to jest cos czego pieniadze nie zastapia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lola! Jak dobrze Cię mieć na pokładzie! Zawsze jakąś historię obrazującą do mojego posta znajdziesz!! 😚

      Ale tak poważnie, masz rację,relacji, przyjaźni nie można zastąpić, nie można kupić!

      Usuń
    2. Starsza o 4:30 z ranka jechala na wycieczke z wystepami zespolu do Disnayland i mama jej przyjacoilki wymyslila, zeby u nich spala, co mamy wszyscy wstawac o 4-ej, ze ona obie do szkoly na autobus zawiezie. Uwielbiam i matke i corke i wczoraj gdy starsza odwiozlam wracajac do domu myslalam sobie jaka jestem losowi wdzieczna za swoje przyjacioki i jeszcze chyba bardziej za przyjaciolki moich corek, ze sa takie fajne i rodzice ich tacy dobrzy ludzie i ogolnie, no, takom samom refleksjem wczoraj mialam! ;)

      Usuń
    3. To się zgrałyśmy w czasie z tymi refleksjami! 😊

      Usuń
    4. To ja też miałam podobną refleksję,że moja Cora ,ma fajne koleżanki i przyjaciólkę:)
      Teraz skonczyły się Mistrzostwa Uczelniane i miło było patrzeć jak sie wspierają:)

      Usuń
    5. Moja córcia jeszcze za mała na TAKIE przyjaźnie, ale mam nadzieję, że ich doświadczy!

      Usuń
    6. Doswiadczy, na pewno!
      Zawsze smuci mnie to ze wczesniej czy pozniej moga zaznac dzieci nasze, porazek,drog pod gore. Ale ufam,ze to je tylko wzmocni😊

      Usuń
    7. Na punkcie córci mam bzika! To moje oczko w głowie! Ściska mnie w żołądku na myśl o tym, że w życiu pojawiają się przeszkody, ale wierzę, że sobie poradzi!😊

      Usuń
  14. Czesc dziefczynki😊Chcecie kawke?☕☕☕☕☕☕☕☕
    Dzis moj syn ma w szkole dzien szalonych fryzur.Wczoraj z trudem zdobylam spray koloryzujacy.Rano akcja,jedziemy z koksem...i zacial sie😠Ratunku!Postawilam mu irokeza na gumie,a konce pofarbowalam...zarowiastym lakierem do paznokci-matka wariatka😜Wlosy do obciecia😅
    I sorki,ze nie na temat😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martek z wielką przyjemnośćią wypiję kawkę. Bardzo mi sie chce:)))

      A syn,Martku zadowolony z fryzury?:)) Matki wariatki są najlepsze:pp

      Usuń
    2. Biorę kawkę!!
      Znowu migrena się przyplątała!

      Martek Twoje pomysły są szalone!!!ale skuteczne! 😄😄

      Usuń
    3. Laila zabieram twoja migrene i topie w rzece razem z marzanna😜

      Margo,maly spanikowal jak sie spray zepsul.Ale pozniej te pomaranczowe koncowki bardzo mu sie spodobaly:)

      On zawsze mowi,ze jestem "walnieta"i za to mnie kocha😄

      Usuń
    4. Laila,łączę sie dzisiaj z Tobą w globusie:((

      Jak Cię przestanie trochę łupać,to napisałam maila:))

      Martek to poczekamy jak syn wróci ze szkoły i powie jak się podobało i jakie inni mięli fryzury:))

      Usuń
    5. Lajla, wspolczuje
      Nienawidze migreny, a z tego co czytam to ty masz bardzo często 😱

      Usuń
    6. Margo już lecę na pocztę czytać i odpisywać,
      Mieliśmy dzisiaj próbę przed nagraniami. Z migreną ciężko się pracuje, ale kolejny krok do przodu zrobiliśmy,

      Mela od jakiegoś czasu te migreny znowu mi się nasiliły!

      Usuń
  15. Dziewczynki, nie mam mozliwości z Wami pogadać, pomyslcie o mnie cieplo,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślimy!!!
      Coś się stało? Może napisz mi chociaż @

      Usuń
    2. Zawsze o Tobie Ciepło myślimy repciu 💛

      Usuń
    3. Zyrafko mysle cieplo o Tobie :***🎄

      Usuń
    4. Dzień dobry Dziewczynki!
      Repciu mysli ciepłe:*

      Usuń
    5. Dzień dobry!
      Deszczem mnie dzisiaj przywitał!
      Miłego dnia!
      :)

      Usuń
  16. Według mnie aktualnie naważniejsza w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kreatorka Szczęścia , Blogger