poniedziałek, 9 stycznia 2017

Świat zamknięty w mini kadrze

Widziałam dzisiaj zachód słońca w Sydney.
I wschód- na Łomnicy.

Kilka dni temu obserwowałam sztorm na Bałtyku w Ustce
i Fale rozbijające się o klify gdzieś we Włoszech.

Jeszcze wczoraj patrzyłam na jedną z greckich plaż z pięknymi zielonymi palmami, 
a dzisiaj widziałam ją pod warstwą śniegu.

Time lapse z Mont Blanc wprawił mnie w zachwyt, 
a błękitna woda skontrastowana z białym piaskiem na Malediwach oczarowała.

Świat zamknięty w ekranie monitora.
Zmniejszony do granic możliwości.
Jakby specjalnie dla mnie...
Ciągle piękny...mimo, że tak odległy, zupełnie poza fizycznym zasięgiem.

Za to byłam na spacerze.
W salonie.
Nie na ekranie, 
ale namacalnie.

Wreszcie jakiś sukces! :)



***************************************
Przypominam o Bogusi! :)
Każda dobra myśl, słowo, moc i złotówka posłana w Jej kierunku jest na wagę złota.




205 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martek w nagrodę 🍺🍺☺

      Usuń
    2. Dziekuje :*,ale chyba mam dzis dobry dzien i odstapie to miejsce.
      Ciekawe komu? ;)

      Usuń
    3. Hmmm...ciekawe!

      To dorzucę jeszcze 🍬🍬🍬🍇🍇😉 dla spóźnionych gości!

      Usuń
    4. I meliske obofionskowo 🍶

      Usuń
    5. Wiedziałam, że o czymś zapomniałam!!

      Usuń
    6. A dla kogo to wolne miejsce i meliska i krufki i winogrono????☺

      Usuń
    7. Nie wiem Mela! Jesteś ciałem pedagogicznym! Zinterpretuj to jakoś! 😉

      Usuń
    8. No...pierfsze co mi na myśl przyszło to ze Kartek się tu usunęła żeby mię wpuścić
      Ale nie wiem czy nie jezdem bezczelna???😝

      Usuń
    9. Miało być Martek Oczywiście!!!

      Usuń
    10. Skądże znowu???
      Strzał w 10! ☺☺😉😉

      Usuń
    11. Melus,wchodz smial 😊
      Podium jest tfoje😊

      Usuń
    12. A czy ja juz Wam mowilam ze Was kofam???😘😘

      Usuń
    13. Jeszcze nie! Ale masz świetną okazję! 😉😜😘😘

      Usuń
    14. No przecież wyżej napisałam! 😜😜

      Usuń
  2. Ciesze sie z Twojego sukcesu :***
    Ja juz Cie widze jak ogladasz ten swiat na ekranie,a w glowie kielkuja plany...
    Powoli...jeszcze wiele tych miejsc odwiedzisz i poznasz je wszystkimi zmyslami :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plany już się na kartce nie mieszczą taka tfórcza jestem! 😉

      Usuń
    2. Pisz,pisz,bo z glowy to szybko ulatuje ☺

      Usuń
    3. Nie wiem tylko czy w tym życiu zdążę z realizacją! 😉

      Usuń
    4. Oddasz mi polowe,a potem sie fotkami wymienimy:)

      Usuń
    5. To jesteśmy dogadane!! 😊

      Usuń
    6. Jeszcze urlop wyzebrac,w totka wygrac i mozemy zaczynac 😊
      Co masz pierwszego na liscie?

      Usuń
    7. Waham się, ale na rozgrzewkę wróciłabym w Pirenej, potem Alpy, Himalaje i na rozgrzewkę Malediwy! 😉😉

      Usuń
    8. To ja na pierwszy rzut biore twoja ostatnia pozycje...Male😍

      Usuń
    9. Tak myślałam! 😉😉 podział chyba u nas będzie dość oczywisty 😉

      Usuń
    10. To dobrze,bo nie bedziemy sie bic😉

      Usuń
  3. Mnie osobiście na ekranie ten świat wystarczy;)
    Nie jestem ciekawa w realu, ani też w TV, tych plaż, gór itp. Niech se będą:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uparciuch!! 😜😜
      Choć przypominam sobie jakieś Twoje przebąkiwanie o fajnych podróżach po Hiszpanii 😜

      Usuń
    2. A ja cos slyszalam o podrozy do Norwegii😜

      Usuń
    3. Pacz! Ja też!! 😄😄

      Usuń
    4. Ale Norwegia to nie w celach podziwiania urokow natury😊
      Tam jest inny cel 😉

      Usuń
    5. Hiszpania spoko, ale tam byłyśmy towarzysko, coś przeżyć, na ludzi popatrzeć,zjeść, broń Boże zabytki czy widoki!

      Usuń
    6. Ja też podróżuję dla przeżyć, ludzi, jedzenia i ...widoków! 😉

      Usuń
    7. Ale Ty lubisz gdzieś wejść, obejrzeć...a ja nie.

      Usuń
    8. Tak, to jeden z elemntów mojej podróży, ale nie jedyny 😉

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mój M. albo ja. Nie pamiętam! ☺

      Usuń
    2. jak człowiek ma artystyczna duszę to to się wyaże w każdym aspekcie!
      Jest poruszająco piekne!

      Usuń
    3. Cieszę się że Ci się podoba! Też je lubię ☺ To Hiszpania ☺

      Usuń
    4. nie znam taiej Hispzanii, trzeba to zmienic:))

      Usuń
    5. Bardzo polecam!
      Łatwe szlaki spacerowe z pięknymi widokami! ☺

      Usuń
    6. zaczynamy planować wakacje letnie, to chyba muszę nawiązać nici porozumienia:))

      Usuń
    7. Polecam!
      Mi się marzy w tym oku powrót do Hiszpanii! Mam ogromny niedosyt. Ale zobaczymy jak wyjdzie..

      Usuń
  5. I ja tez oglondalam sztorm z Tobom! 😄😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Róża

    Z życia mego róży kolejny dzień
    w przeszłość spada płatkiem
    przeżyć
    zaledwie wczoraj była
    młodości pąkiem
    dzisiaj czaruje dojrzałym
    pięknem
    i choć wśród liści
    skrywa kolce
    znienacka raniące duszę
    w płuca wciągam upojny jej aromat
    zachłystując się jego pięknem
    próbuję na zapas chłonąć
    nim śmierć zetnie krwi krople
    a cisza zastygnie
    w niemym żalu
    za wczoraj...

    /Bogumiła Dmochowska/

    *** Lailapeak dziękuję 😘
    Pozdrawiam Wszystkich ❤ ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za piękny wiersz!!

      Ściskam! 😊

      Usuń
    2. Jak zawsze pięknie :)
      Bogusia 😘

      Usuń
    3. Bogusiu,pieknie piszesz 😊

      Usuń
  7. Cieszę się z Twoich podróży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!! Bardzo ekonomiczny sposób na zwiedzanie świata!😉😉

      Usuń
  8. Dobry!
    Czy to nie cudne, ze mozna tyle w necie zobaczyc?
    Kiedys czlowiek widzial tylko gdy ktos znajomy byl i pocztowke przyslal, albo na pokaz slajd zaprosil. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bry!!
      Właśnie dzisiaj o tym z M. rozmawialiśmy,jakie to mamy niesamowite możliwości! Jedno kliknięcie i jesteś na drugim końcu świata! ☺☺

      Usuń
    2. Cze Mela, jak sie czujesz?
      Lailo, a to ze my tu sobie gadu gadu jaka rewelacja. ;)

      Usuń
    3. Rewelacja!!! Bez dwóch zdań!
      Chodź nadal liczę na spotaknie w Lublinie 😊😊

      Usuń
    4. Szkoda ze ten Lublin nie jest blizej Poznania. Chociaz skoro Everest sie kurczy to moze i odleglosc miedzy miastami. ;)

      Usuń
    5. Musisz odkryć nowe miejsca!! 😄😄😄
      Ja w Poznaniu już byłam! 😜😜😌

      Usuń
    6. Ale tak pieknie ze mozna dwa razy! :P
      Raz na polagre raz na targi poznanskie. :PP
      nie wiem czy polagra jeszcze jest. To byly same rosliny i cale miasto z doniczkami chodzilo. :))

      Usuń
    7. to tak sobie, ze tak sobie
      byle ku lepszemu ;)

      Usuń
    8. Mam nadzieje, ze w końcu przyjdzie lepsze ;)

      Usuń
    9. Lola! Chętnie drudi raz jak Ty pierwszy! 😄😄 zwłaszcza, że chfilowo mam zakaz podróżowania! 😜😜

      Mela 👭👭

      Usuń
    10. Spoko, ja tez tak z nienacka nie wpadne. ;)

      Usuń
    11. "Znienacka" teraz może mieć inny wymiar dla nnie i dla Ciebie 😉😉

      Usuń
    12. Czesc Lola :)
      Melus juz niedlugo przyjdzie lepsze,a potem najlepsze :)

      Usuń
    13. Lola, nie pamiętasz ze jesteśmy umówione zevpojedziemy do Lublina razem???!😜😜

      Usuń
    14. Marteczku, ja staram się w to nafet uwierzyć 😉
      Ale póki co jezd jak jezd

      Usuń
    15. Pamietam, ale myslalam, ze skoro lubiom gory to moze chca przyjechac i popatrzec na koziolki na ratuszu. :P

      Usuń
    16. Hahaha, Lola, lubię jak mnie rozsmieszasz! 😄😄

      Usuń
    17. To muszą być duże koziołki!!
      Czterotysięczne najlepiej! 😜😜

      Usuń
    18. ;)
      ale w sumie bym chetnie pojechala z tobom Melu tym pociagiem. My, pola, lasy, jajka na tfardo i oraznzada. ;)
      A potem perly wschodu. :)

      Usuń
    19. LOLA, 6 GODZIN POCIĄGIEM DO NAS, MIŚKA SPRAWDZIŁA:)

      Usuń
    20. a ja nie lubię gór, a na zwiesnę będę w Poznaniu,o!

      Usuń
    21. No to postanowione ze jedziemy, Lola!

      Usuń
    22. To łapcie jakiś nocny pociąg!! Żyrafka jutro z tiramisu wpada!!😊😊

      Usuń
    23. Myślę, ze prędzej Lola da rade dotrzeć do Lublina niż ja! 😜😄

      Usuń
    24. Ja bez ciebie nie jadem!!!

      Usuń
    25. F takim razie poczekaj trochę na mnie, bo f tej chwili mam nasilone objawy choroby lokomocyjnej!!!😜😜

      Usuń
    26. Spoko,
      Masz conajmniej poltora roku. ;)
      Najwyzej zjedzom to tiramisu. :P

      Usuń
    27. F tyle to zjedzom na pewno! Nie zaryzykujemy zatrucia na perle wschodu!! 😜😜

      Usuń
    28. 😄😄
      Półtora??? Czyli wakacje 2018?
      Powinnam się wyrobić :pp
      Jak zjedzom tiramisu to sernik upiekom i tyle ;)

      Usuń
    29. To nawet wolem. ;)
      moze mnie wyrzucicie na ulicem, ale nie przepadam za tiramisu. :P Dziwne, bo uwielbiam kawe, ale nic innego kawowego.

      Usuń
    30. Lola to wszystko dlatego , że nie jadłaś tiramisu od Żyrafki!! We Włochach lepszego nie znajdziesz! 😊😊

      Usuń
    31. ja specjalnie kawowego nie robię, raczej czekoladowe, ale służę sernikiem Marzenie o Mortenie:)

      Usuń
    32. Dobrej nocy dziefczynki😘
      Ja spadam sprawdzić czy mnie w łóżku nie ma

      Usuń
    33. Ja tu siem szykujem na nocny pociong do Lublina zeby zjesc to tiramisu,a one spac pojszly😜
      Maupy😛

      Usuń
    34. bez kawy to co moze byc pyszny. ;)
      chociaz na mysl o serniku sie zaslinilam. :)
      Martek, to lec, jak spiom to nie jedzom, jest wieksza nadzieja ze sie sie kawalek ostanie. ;)

      Usuń
    35. Ale ja chciauam z fami fszystkimi siem spotkac
      Bez Ciebie i Meli nie jade😜
      Owocek tesz pefnie spi.

      Usuń
    36. jak na nas poczekasz to zjedzom na 100% ;)
      Ale ile siem bedziemy cieszyc na tom podroz to nasze. :D

      Usuń
  9. Owocka nie ma, Żyrafy nie ma, Izy nie ma...
    Gdzie one się podziewają???

    OdpowiedzUsuń
  10. Czesc dziefczynki!
    Spicie jeszcze?
    Kafke przynioslam ☕☕☕☕☕
    Meliske tez🍶
    a dla Owocka specjalne 🍳
    Milego ftorku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej!
      Dopiero się obudziłam! 😉
      Jak miło,że stół zastawiony!
      Dorzucę jeszcze ciasteczko do kawki na osłodę🍰🍰🍰🍰🍰

      Usuń
    2. Nie jest miły ten ftorek ;(

      Usuń
    3. Melcia,jak można go polepszyć?

      Usuń
    4. No wlasnie Melu, co sie dzieje??

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jestem jestem!!
      Żyrafę gościłam...a właściwie sama się gościła i jeszcze ugościła mnie! 😄😄

      Usuń
    2. Ale Laila ma fajnych Teściów!

      Usuń
    3. Brawo dla fajnych tesciow.Niech sie nigdy nie zmieniaja 😊

      Usuń
  12. Jestem,jestem,lepiej późno niż wcale.:-)
    Kawka juz pachnie
    Dla naszego kochanej Laili☕🍨
    Dla Martka -Kawopijcy :)☕☕☕🍰
    Dla Izy-☕🍰
    Melusia-🍶
    Żyrafka-🍫☕
    Lola-☕🍫
    Dla Bogusi ☕🍰
    Roksanka-☕🍰
    I pare kawek "zawieszonych"☕☕☕☕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owocku cóż za poranny serwis!!😊😊 widzę, że dostałam też coś do kawy!! Mniam!!😊😊

      Usuń
    2. Zaraz wypije goraca kawke bo jestem strasznie zmarznieta.Owocku dziekuje😚

      Usuń
    3. Ja muszę poczekać, bo leki łyknęłam ale z przyjemnością od Owocka to nawet zimną wypiję :)
      Dziękuję :)*

      Usuń
  13. Laliuś,te podróże w różne magiczne miejsca nie ruszając sie z domu,tez są jakimś rozwiązaniem,oczywiście -chwilowym:-)
    Mnie sie udalo wczoraj zrobić drobne zakupy zostawiając Bubu przy Kogucie-nie sądziłam,ze taką frajdą okaże sie wyjście do piekarni...:p

    Miłego dnia Dziefczynki:-)
    Melu,lepiej Ci dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lepiej ale idę do lekarza. Dam Wam później znać

      Usuń
    2. Następnym razem idę z Tobą do piekarni! Czuję, że to dla mnie byłaby teraz podróż życia! 😄Naprawdę świetnie Cię rozumiem i oby więcej takich chwil 😊

      Melcia czekamy na info!! A jeśli potrzeba to idziemy z Tobą do lekarza!! 😚😚

      Usuń
    3. Melus to czekamy na wiadomosci.Jakby cos to mow,pojdziemy tam z Toba :*
      Dziefczynki idzcie spokojnie do tej piekarni,potem do galerii,do kina,na kawke... ja zostane z Bubu baaardzo chetnie :*

      Usuń
    4. Martuś dorzucę Ci Idzię w pakiecie 😊😊

      Usuń
    5. Jak tylko bedzie miala ochote zostac z ciotka to pewnie,ze dorzucaj😊

      Usuń
    6. Juz po wizycie. Zwolnienie mam do poniedz a w poniedz wizyta u mojego lekarza

      Usuń
    7. Mela i co zrobimy z tak pięknym wolnym czasem? 😊😊
      Zdrowo się odżywiamy, pijemy colę i śpimy do oporu! 😊

      Usuń
    8. Martuś z TAKĄ ciocią to chyba oczywiste!! 😊😊

      Usuń
    9. Wolny jest na pewno ten czas ale czy taki piękny to nie wiem ;)
      Na razie pod kocykiem na kanapie jestem, w nocy snily mi się jakieś koszmary i jestem niewyspana
      Cola wyleczyła mi fczoraj bol głowy!!

      Usuń
    10. Otwocku a Ty tak malo z Bubu wychodzisz dlatego ze mieszkacie wysoko?
      Jak przeprowadzisz się do domku to będziecie cale dnie spędzać na dworze :)

      Usuń
    11. Pod kocykiem jest całkiem nieźle...to kwestia rozleniwienia się! 😜 ten stan przychodzi zazwyczaj po tygodniu od zaprzestania pracy! 😉😉😄😄

      Usuń
    12. Melus siedz pod kocykiem i korzystaj z lenistwa poki mozesz 😉
      A Ty Lailus tez sie wygrzewaj i szukaj intensywnie miejsc na nasza liste😀
      Ja Ci jeszcze dorzuce Gruzje,Madere i moze Peru😊

      Usuń
    13. Gruzja i Madera wiesz,że od dawna odkładane!!! A Peru? Rewelacja!!
      To dorzucę Kenię! 😊

      Usuń
    14. Kenia-safari...😊No to jeszcze piekne,biale plaze na Zanzibarze😊
      Ach,rozmarzylam sie...

      Usuń
  14. Ja wciąż spacer jaki robię to ten do auta i z auta. A OM już planuje wyjazdy a ja...no cóż się tylko przysłuchuję. Nie mam sumienia protestować, bo zapędy ma nie na moje możliwości. Ale co tam! Wirtualnie sobie pozwiedzać, popatrzeć też frajda jak NA RAZIE! nie można inaczej.
    Wiesz...dziś salon a jutro...no! Ważne mieć cel!
    Ściskam mocno kciuki o każdy Twój krok ku całkowitej sprawności!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój M. jak na złość dobrze ocenia moje możliwości i dlatego nic nie planuje. Dobrze wie, że bez mrugnięcia okiem pojechałabym a w drodze zastanawiała się jak to ogarnąć 😉 znamy się nie od dziś wiec teraz mocno waży przy mnie słowa 😉😉

      Sciskam!
      Nie spuszczamy z celownika spacerów! ☺

      Usuń
  15. Ale mam zapalenie spojówek, ropa się leje, oczka bordowe:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano tak to....
      nie bardzo nawet pisać mogę.

      Usuń
    2. A pracowac? A czyścić kibelki??? 😄
      Biedny repciu 😚

      Usuń
    3. a kible to mogę
      duże są:p

      Usuń
    4. Repciu skrobne do Ciebie maila wiec za moment SPRAWDZ POCZTE 😄

      Usuń
    5. Tylko czy dasz rade przeczytać z takimi chorymi okami!!?

      Usuń
    6. jakoś dałam:)
      TO LAILA MNIE ZARAZIŁA!!!!

      Usuń
    7. O masz!
      A laila cos o tym wie? ;pp

      Usuń
    8. Właśnie zerkam w lustro ale nie widzę żadnych objawów! Jeszcze...😜😜

      Usuń
    9. nie sztuka samemu chorować
      sztuka to kogoś zarazić
      podstępnie:p

      Usuń
    10. To potrafi tylko laila!!;pp

      Usuń
    11. Repciu szacun-pomimo kłopotów z oczami,zmienilas kiece :-)Ta żyrafka z językiem jest zabojcza :-)
      ZAWSZE przy zapaleniu spojówek pomaga przemywanie czysta woda i dicortinef:-)Ale to wiesz na pewno

      Melciu-teraz możesz sie regenerowac i wracać do równowagi.Pytałaś o spacery z Bubu,teraz bylo w dzień u nas minus 10 to jest za niska temp.na takiego Malucha...Jakies 1,5 tyg temu jak wracałam z nim ze spaceru,mijane zakonnice mowily do siebie,ale tak,abym slyszala "Takie zimno i dziecko wlecze"...:pppp

      Usuń
    12. Podobno moja mama brala mnie na spacery przy 20-stopniowym mrozie. I zyje!(i to tyyyyle lat!). Starsze babcie tez wtedy gadamy, ze ho ho! Mama-pielegniarka ubrala mnie solidnie, przykryla, ochronila wózek - karocę:) i spacer zaliczalam, ponoc nie chorowalam przed pojsciem do przedszkola.
      Repciu, jak Twoje piękne oczęta? Lepiej?
      Mela się wyspała, Owocek-wątpię:). A o Laili mysle i trzymam kciuki! Resztę pozdrawiam z rana w ten zaśnieżony poranek.

      Usuń
    13. Cześć, bólowo lepiej, ale mam kleiste widzenie od maści:)

      Usuń
    14. To uważaj, bo kleiste spojrzenie może ktos uznać za rozmarzone (nie rozmazane!) albo zalotne i może to wykorzystac w różnych celach, nie zawsze dobrych! Pilnuj się, Repo:)

      Usuń
    15. Cześć Dziefczynki!!!
      Iza, jak wypadły rodzinne spotkania?
      Repo, zdrowiej szybko!!
      Mela cieszę się, że jesteś wyspana!
      Owocku podobno idzie ocieplenie! 😊

      Dobrego dnia!

      Usuń
    16. takie ocieplenie to mam w dupie u Murzyna
      ledwo do pracy w tą śnieżycę dojechaliśmy!

      Usuń
    17. Śnieżyca?!?
      U mnie tylko lekko sypie! 😜😜

      Usuń
    18. To przecież niedaleka okolica! 😜😜

      Usuń
    19. Hej dziefczynki
      U mnie napadalo śniegu, F. zadowolony bo w szkole na przerwach będą rzucać śnieżkami 😉
      A ja się cieszę że mam wolne bo miałabym dzisiaj 40 minutowy dyżur na przerwach (w dwóch ratach co prawda, ale zawsze!) i musiałabym to rozszalale towarzystwo pilnować

      Usuń
    20. Mela, Ty się już w nic nie angażuj
      relax!

      Usuń
    21. Iza u nas byl niezły smog...mnie dusilo przy zamkniętych (starych)oknach,wiec nie zyczylabym nikomu spaceru..W nocy ruszył wiatr i troche ten syf rozgonil...
      Ja chodziłam z rocznym Kogutem w wiekie mrozy i bylo ok:-)Zaczal chorować w przedszkolu.

      Meluś-no i super,kobieto śpij,śpij i śpij na zapas!!!

      Repciu-ważne ze lepiej

      O Martka nie widziałam...mam nadzieje ze nie zgubila sie w tym smogu..

      Lailuś,tez czekam tego ocieplenia :-)

      Kawkem goroncon zostawiam:
      ☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕
      I dla chętnych (bo ja nie jem od początku stycznia)
      🍰🍰🍰🍰🍰🍰
      Melu-🍶
      Alternatywa dla ciasteczek
      🍍🍎🍓

      Usuń
    22. Czesc dziefczynki :)
      Owocku dzieki za pyszna kawusie :*
      Nie zgubilam sie w smogu,bo w naszej okolicy nawet jest ok :) Za to mozna utopic sie w zaspach snieznych.Dzis szukalam auta,bo jak zwykle nie pamietalam gdzie go zostawilam,a rano wszystkie wygladaly jak kule sniezne.
      Marzne w pracy.Brrr

      Usuń
    23. Spotkanie rodzinne bardzo udane:)
      U nas mnóstwo śniegu! Nie mam jednak sanek, zeby Was poodwiedzac. A miotła zimą niebezpieczna:)

      Usuń
    24. Iza,to ja Ci posle sanki kurierem :)

      Usuń
    25. Zastanowię się, a jak jutro wiecej napada? Zasypie mnie i co??? Chyba się nie odważę:)

      Usuń
    26. Iza przyjedziemy Cie odśnieżać:-)
      Martku-biedaczku na rozgrzewkę masz jeszcze 🍷:))

      Usuń
    27. Owocku,ja muszem altem wrucic,a ty mi tu taaakie trunki potsuwasz ;)

      Usuń
    28. Kurcze, a u nas topnieje snieg ale zapowiadali ze będzie padał
      Lailo, co u Ciebie? 😙

      Usuń
    29. Widzę, że jakaś impreza się rozkręca razem z kuligiem! 😄

      Czekam na wieści ze szpitala w międzyczasie walcząc z migreną.
      I śnieg mocniej zaczął sypać!

      Usuń
    30. Guupia migrena!!!
      Czekamy na wieści z Toba☺

      Repciu, no przecież grzecznie siedzę w domu!

      Usuń
    31. To czekaj spokojnie i oby migrena odpuscila!
      Ciekawe, czy u Repo sypie śnieg:)
      Martek, wracac ALTEM to przeciez śpiewająco, wiec nie marudz:)

      Usuń
    32. Iza, wątpienia ze u repo pada snieg
      Przecież one zafsze maja inna pogodę ;))

      Usuń
    33. Ej Repo!! U mnie też sypie!!! 😜

      Usuń
    34. Nie wierze!!! Czyzbyscie mieszkały obie w Lublinie jednak????

      Usuń
    35. To mało prawdopodobne!! 😜
      Repo pewnie nadaje z Puław 😜

      Usuń
    36. Wiedziałam ze gdzieś musi być jakiś haczyk!!!;pp

      Usuń
    37. jestem w Puławach
      tera niebo czyste:)

      Usuń
    38. Niebo czyste jak w d... u Murzyna?

      Usuń
    39. U mnie niebo brudne! 😜 ale przestało sypać! 😜

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Hej hej!
      Czy dobrostan nadal się utrzymuje? ☺

      Usuń
    2. Tomograf wyszedł słabo,udar zaatakował już drugą pókulę. Jutro mamy spotkanie z lekarzem prowadzącym.

      Usuń
    3. Tak, nadal nie wymiotuje :)
      Lailo, trzymał mocno kciuki :)

      Usuń
    4. Laila, przykro:( Udar to paskudna sprawa, wiem cos o tym. Trzymam kciuki!

      Usuń
    5. Lailuś....zawsze trzeba mieć nadzieję:*

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Hej hej wszystkim jeszcze raz! 😉

      Usuń
    2. dobranoc!
      a hej to góral do juhasa:p

      Usuń
    3. Hej, tam w dolinie,

      hej, tam przy młynie,

      kandy we wodzie słonko się skrzy,

      tam przy strumieniu,

      tam na kamieniu dzioucha synka czekała.

      Usuń